Her er 5 gode grunde til at vælge DataLøn
- Gratis oprettelse for både dig og dine kunder
- Vi tjekker, at dine kunder er registreret korrekt hos Erhvervsstyrelsen og sørger for at oprette alle medarbejderne i DataLøn
- Lønsystemet klarer alle beregninger, overførsler og indberetninger til SKAT, ATP, pension samt til ferie- og barselsfonde - helt automatisk.
- Dine kunder kan indberette tid, kørsel og udlæg via appen SmartLøn
- Priser fra 0 kr. pr. måned plus 25 kr. pr. lønseddel
- Automatiske indberetninger og overførsler til det offentlige
- Indberet tid, kørsel og udlæg via appen SmartLøn
- Priser fra kun 141 kr. pr. måned plus 25 kr. pr. lønseddel
Danske virksomheder har et unikt CVR-nummer på 8 cifre. Find dit her cvr.dk
{{data.error}}
{{data.CompanyName}}
{{data.CompanyAdress}}
{{data.CompanyZip}} {{data.CompanyCity}}
{{data.CompanyPhone}}
{{data.hiddenCvr}}
Når du tilmelder din virksomhed revisorloven overholdes kravet om, at du som Lønpartner ikke kan oprette dig selv som bruger og tildele rettigheder til dig selv og andre uden for din egen virksomhed. (Revisorlovens paragraf 24 stk. 2)
{{data.promoResult}}
Vælg det samlede antal medarbejdere i alt i alle de virksomheder, du vil lave løn for i DataLøn.
Husk også at regne jeres egne medarbejdere med i det samlede antal.
-
- Automatisk udbetaling af løn.
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
- Hotline på telefon og mail.
- Hotline på telefon, chat og mail.
- Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.
- Juridisk rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.
LÆS MERETILMELD -
- Automatisk udbetaling af løn.
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
- Hotline på telefon og mail.
- Hotline på telefon, chat og mail.
- Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale.
- Juridisk rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR.
LÆS MERETILMELD -
- All-Inclusive – vi laver lønnen for dig.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer.
- App til registrering af løn via smartphone.
- Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger.
- Refusion for sygdom og barsel.
- Kun 119 kr. pr. lønseddel ved 14-dages-lønnede.
LÆS MERETILMELD -
- Ét login til alle dine kunder i DataLøn
- Hotline på telefon, chat og mail
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger
- Automatisk overførsel af lønbilag til e-arkiv
- Mulighed for tilkøb af servicemoduler
- DataLøn-licens for dine kunder fra 130 kr. pr. måned
LÆS MERETILMELD -
- Ét login til alle dine kunder i DataLøn
- Hotline på telefon, chat og mail
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger
- Automatisk overførsel af lønbilag til e-arkiv
- Mulighed for tilkøb af servicemoduler
- DataLøn-licens for dine kunder fra 25 kr. pr. måned
LÆS MERETILMELD
- Automatisk udbetaling af løn Har du medarbejdere, der hver måned får den samme løn, kan du sætte DataLøn op til automatisk at lave lønnen.
- Automatiske overførsel af betalinger og indberetninger. Når du laver løn i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer. I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
-
Hotline på telefon og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon og mail.Hotline på telefon, chat og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
- Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale. Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
- Juridisk rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR. Du får adgang til telefonisk rådgivning hos vores jurister, der er specialiserede i HR- og personalejura. Hvis du f.eks. skal ansætte din første medarbejder, kan vi hjælpe med ansættelseskontrakt – og vi tager det juridiske ansvar.
- Lav løn til medarbejdergrupperHar du flere medarbejdere, der får den samme løn, kan du oprette medarbejdergrupper og dermed spare tid.
- Håndtering af SH og G-dageHvis du har medarbejdere, der skal arbejde på søgnehelligdage,
skal du kunne håndtere det. Og hvis du afskediger eller hjemsender en medarbejder, har du pligt til at betale de første 2 ledighedsdage
(arbejdsgivergodtgørelse eller G-dage). - 0-indberetning til SKATEr der måneder, hvor du ikke skal udbetale løn, kan du lave automatisk 0-indberetning til SKAT
- Adgang til video-guides, vejledninger, skabeloner og webinarer
- e-arkiv og e-BoksAlle lønsedler og anden dokumentation bliver sendt til e-Boks og e-arkiv.
- Appen SmartLønLad dine medarbejdere registrere tid, udlæg og kørsel via appen SmartLøn.
- Velkomstkald – hjælp til at komme i gang med DataLønSå snart du er tilmeldt DataLøn, kan du bede om et velkomstkald. Her ringer vi dig op, og gennemgår de vigtigste ting i DataLøn med dig. For eksempel hjælper vi dig med at få sat både firma og de første medarbejdere korrekt op, så du hurtigt kan komme i gang med at lave løn.
- Automatisk udbetaling af løn Har du medarbejdere, der hver måned får den samme løn, kan du sætte DataLøn op til automatisk at lave lønnen.
- Automatiske overførsel af betalinger og indberetninger. Når du laver løn i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer. I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
-
Hotline på telefon og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon og mail.Hotline på telefon, chat og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
- Personaleadministrativ vejledning – telefonisk hjælp til generelle spørgsmål om HR og personale. Hvis du er i tvivl om generel lovgivning og regler på personaleområdet. Det kunne være spørgsmål til ferieloven eller generelle regler for sygdom.
- Juridisk rådgivning - juridisk hjælp til personale og HR. Du får adgang til telefonisk rådgivning hos vores jurister, der er specialiserede i HR- og personalejura. Hvis du f.eks. skal ansætte din første medarbejder, kan vi hjælpe med ansættelseskontrakt – og vi tager det juridiske ansvar.
- Lav løn til medarbejdergrupperHar du flere medarbejdere, der får den samme løn, kan du oprette medarbejdergrupper og dermed spare tid.
- Håndtering af SH og G-dageHvis du har medarbejdere, der skal arbejde på søgnehelligdage,
skal du kunne håndtere det. Og hvis du afskediger eller hjemsender en medarbejder, har du pligt til at betale de første 2 ledighedsdage
(arbejdsgivergodtgørelse eller G-dage). - 0-indberetning til SKATEr der måneder, hvor du ikke skal udbetale løn, kan du lave automatisk 0-indberetning til SKAT
- Adgang til video-guides, vejledninger, skabeloner og webinarer
- e-arkiv og e-BoksAlle lønsedler og anden dokumentation bliver sendt til e-Boks og e-arkiv.
- Appen SmartLønLad dine medarbejdere registrere tid, udlæg og kørsel via appen SmartLøn.
- Velkomstkald – hjælp til at komme i gang med DataLønSå snart du er tilmeldt DataLøn, kan du bede om et velkomstkald. Her ringer vi dig op, og gennemgår de vigtigste ting i DataLøn med dig. For eksempel hjælper vi dig med at få sat både firma og de første medarbejdere korrekt op, så du hurtigt kan komme i gang med at lave løn.
Med LønAdministration lader du os klare lønarbejdet. Du indberetter via app, online eller på telefon, og så sørger vi for, at dine medarbejdere får løn til tiden. Det betyder, at du får adgang til alle funktioner og services i DataLøn – vi gør det bare for dig.
- Outsourcing af løn – vi laver lønnen for dig Du indberetter via app, online eller på telefon, og så sørger vi for, at dine medarbejdere får løn til tiden.
- Overførsel af data til og fra regnskabs- og økonomisystemer. I stedet for at taste data flere gange, kan du lade dine systemer tale sammen. DataLøn integrerer nemt til de mest anvendte regnskabs- og økonomisystemer. På den måde sparer du tid og mindsker risikoen for fejl.
- App til registrering af løn Har du ikke altid en pc ved hånden, kan du også nemt indberette dine data via appen DataLøn LønAdministration.
- Rettelser i eIndkomst og tidligere lønindberetninger Får du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst. Det kan vi gøre op til 3 måneder efter fejlen er sket.
- Håndtering af SH og G-dageHvis du har medarbejdere, der skal arbejde på søgnehelligdage,
skal du kunne håndtere det. Og hvis du afskediger eller hjemsender en medarbejder, har du pligt til at betale de første 2 ledighedsdage
(arbejdsgivergodtgørelse eller G-dage). - 0-indberetning til SKATEr der måneder, hvor du ikke skal udbetale løn, kan du lave automatisk 0-indberetning til SKAT
- Adgang til video-guides, vejledninger og skabeloner
- e-arkiv og e-BoksAlle lønsedler og anden dokumentation bliver sendt til e-Boks og e-arkiv.
- Velkomstkald – Vi hjælper dig godt i gangSå snart du er tilmeldt LønAdministration, aftaler vi et velkomstkald. Her ringer vi dig op, og gennemgår LønAdministration med dig. Så får du helt styr på hvordan du nemmest indberetter løn til os.
- Ét login til alle dine kunder i DataLøn Så du har én samlet løsning med ét login til alle dine kunder.
- Hotline på telefon, chat og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger Når du laver løn for dine kunder i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
- Automatisk overførsel af lønbilag til e-arkiv Alle bilag samles i DataLøns e-arkiv, hvor du nemt kan finde bilag op til 5 år tilbage, og hvor du også kan gemme andre dokumenter på en nem og GDPR-sikker måde. Du kan også give dine kunder adgang til e-arkivet, så de selv kan hente alle lønbilag.
- Mulighed for tilkøb af servicemoduler Du kan tilkøbe VIP-hotline, juridisk support og rådgivning samt KlarLøn godkendermodul. Hvert modul koster 339 kr. pr. måneden.
-
DataLøn-licens for dine kunder fra 130 kr. pr. måned
Vi fakturerer en licens pr. måned direkte hos dine kunder. Prisen er afhængig af antallet af medarbejdere, du laver løn for i DataLøn i den enkelte kundevirksomhed og koster
- 130 kr. pr. måned ved 0-4 medarbejdere
- 246 kr. pr. måned ved 5-10 medarbejdere
- Lav løn til medarbejdergrupperHar du kunder med flere medarbejdere, der får den samme løn, kan du oprette medarbejdergrupper og dermed spare tid.
- Håndtering af SH og G-dageHvis dine kunder har medarbejdere, der skal arbejde på søgnehelligdage, skal du kunne håndtere det. Og hvis en kunde afskediger eller hjemsender en medarbejder, har kunden pligt til at betale de første 2 ledighedsdage (arbejdsgivergodtgørelse eller G-dage).
- 0-indberetning til SKATEr der måneder, hvor din kunde ikke skal udbetale løn, kan du lave automatisk 0-indberetning til SKAT.
- Adgang til video-guides, vejledninger, skabeloner og webinarer
- e-arkiv og e-BoksAlle lønsedler og anden dokumentation bliver sendt til e-Boks og e-arkiv.
- Appen SmartLønLad dine kunders medarbejdere registrere tid, udlæg og kørsel via appen SmartLøn.
- Velkomstkald – hjælp til at komme i gang med DataLønSå snart du er tilmeldt DataLøn, kan du bede om et velkomstkald. Her ringer vi dig op og gennemgår de vigtigste ting i DataLøn med dig. For eksempel hjælper vi dig med at få sat både din første kunde og de første medarbejdere hos kunden korrekt op, så du hurtigt kan komme i gang med at lave løn for dine kunder.
- Ét login til alle dine kunder i DataLøn Så du har én samlet løsning med ét login til alle dine kunder.
- Hotline på telefon, chat og mail Du har i dagtimerne adgang til hjælp via telefon, chat og mail.
- Automatisk overførsel af betalinger og indberetninger Når du laver løn for dine kunder i DataLøn, sørger systemet for automatisk at overføre penge til banker, pension, barselsfonde, ATP osv. Samtidig bliver der automatisk indberettet oplysninger til SKAT, eIndkomst, Danmarks Statistik og Dansk Arbejdsgiverforening.
- Automatisk overførsel af lønbilag til e-arkiv Alle bilag samles i DataLøns e-arkiv, hvor du nemt kan finde bilag op til 5 år tilbage, og hvor du også kan gemme andre dokumenter på en nem og GDPR-sikker måde. Du kan også give dine kunder adgang til e-arkivet, så de selv kan hente alle lønbilag.
- Mulighed for tilkøb af servicemoduler Du kan tilkøbe VIP-hotline, juridisk support og rådgivning samt KlarLøn godkendermodul. Hvert modul koster 339 kr. pr. måneden.
- Hjælp til korrektioner 3 måneder tilbage Får du lavet fejl i lønnen, kan vi hjælpe med at rette det i systemet og i eIndkomst i op til 3 måneder efter, at fejlen er sket.
-
DataLøn-licens for dine kunder fra 25 kr. pr. måned
Vi fakturerer en licens pr. måned direkte hos dine kunder. Prisen er afhængig af antallet af medarbejdere, du laver løn for i DataLøn i den enkelte kundevirksomhed og koster
- 25 kr. pr. måned ved 0-10 medarbejdere
- 46 kr. pr. måned ved 11-50 medarbejdere
- 80 kr. pr. måned ved 51-100 medarbejdere
- 115 kr. pr. måned ved over 100 medarbejdere
- Lav løn til medarbejdergrupperHar du kunder med flere medarbejdere, der får den samme løn, kan du oprette medarbejdergrupper og dermed spare tid.
- Håndtering af SH og G-dageHvis dine kunder har medarbejdere, der skal arbejde på søgnehelligdage, skal du kunne håndtere det. Og hvis en kunde afskediger eller hjemsender en medarbejder, har kunden pligt til at betale de første 2 ledighedsdage (arbejdsgivergodtgørelse eller G-dage).
- 0-indberetning til SKATEr der måneder, hvor din kunde ikke skal udbetale løn, kan du lave automatisk 0-indberetning til SKAT.
- Adgang til video-guides, vejledninger, skabeloner og webinarer
- e-arkiv og e-BoksAlle lønsedler og anden dokumentation bliver sendt til e-Boks og e-arkiv.
- Appen SmartLønLad dine kunders medarbejdere registrere tid, udlæg og kørsel via appen SmartLøn.
- Velkomstkald – hjælp til at komme i gang med DataLønSå snart du er tilmeldt DataLøn, kan du bede om et velkomstkald. Her ringer vi dig op og gennemgår de vigtigste ting i DataLøn med dig. For eksempel hjælper vi dig med at få sat både din første kunde og de første medarbejdere hos kunden korrekt op, så du hurtigt kan komme i gang med at lave løn for dine kunder.
Vil du tilkøbe servicemoduler?
Som lønpartner har du mulighed for at sammensætte de services, du har brug for i din hverdag. Derfor kan du frit vælge de servicemoduler, du ønsker, ved at markere dem.
Hvert modul koster 339 kr. om måneden.
VIP hotline
KlarLøn med godkenderfunktion
Juridisk rådgivning
Med VIP Hotline kommer du hurtigere igennem på vores telefoniske hotline med vores mest erfarne løn eksperter.
Du har adgang til VIP Hotline, så snart du har tilmeldt dig, så du kan få hurtigt svar på dine spørgsmål - og komme videre med dit arbejde.
Priser
{{ extraPrice }} kr./md. for hele din lønpartneraftale.
Binding:
Løbende måned +1 måned (læs alm. regler og vilkår her).
Med KlarLøn med godkenderfunktion kan du nemt og sikkert indsamle løndata fra dine kunder.
Alle løndata indberettes samme sted. Al dokumentation er på plads og opfylder naturligvis alle regler for revisorer og persondata.
Alle processer er strømlinet på tværs af kundeporteføljen.
Priser
{{ extraPrice }} kr./md. for hele din lønpartneraftale.
Binding:
Løbende måned +1 måned (læs alm. regler og vilkår her).
Med Juridisk hotline får du en direkte linje til vores jurister, som er eksperter i HR og ansættelsesret. Du får også adgang til vores opslagsværk Personaleguide, som indeholder artikler, love samt skabeloner og nyhedsbrev.
Priser
{{ extraPrice }} kr./md. for hele din lønpartneraftale.
Binding:
Løbende måned +1 måned (læs alm. regler og vilkår her).
Herefter vil din aftale med Dataløn træde i kraft.
For at du kan udbetale løn med Dataløn, så skal vi bruge lidt flere oplysninger:
- Din virksomheds erhvervskonto, så vi kan lave dine lønoverførsler i samarbejde med Mastercard.
- På dine vegne ansøger vi om en overførselsaftale hos Nets, som du skal godkende med din medarbejdersignatur.
- Din aftale med Dataløn vil træde i kraft, når du klikker på Fortsæt og har accepteret vilkår og betingelser, samt bekræftet med MitID.